మెగాప‌వ‌ర్‌స్టార్ రామ్‌చ‌ర‌ణ్‌, ర‌కుల్ ప్రీత్ సింగ్ జంట‌గా ప్ర‌తిష్టాత్మ‌క‌మైన  గీతాఆర్ట్స్ బ్యాన‌ర్ లో, స్టైలిష్ డైరెక్ట‌ర్ సురేంద‌ర్ రెడ్డి ద‌ర్శ‌క‌త్వంలో రూపొందుతోన్న ప్రెస్టిజియ‌స్ మూవీ `ధృవ`  ఈ స్టైలిష్ క‌మ‌ర్షియ‌ల్ యాక్ష‌న్ ఎంట‌ర్‌టైన‌ర్ చిత్రీక‌ర‌ణ ద‌శ‌లో ఉంది. ఏస్ ప్రొడ్యూస‌ర్ అల్లు అర‌వింద్‌, మ‌రో నిర్మాత ఎన్‌.వి.ప్ర‌సాద్  సంయుక్తంగా ఈ చిత్రాన్ని హై బ‌డ్జెట్‌, టెక్నిక‌ల్ వాల్యూస్‌తో ఎక్క‌డా కాంప్ర‌మైజ్ కాకుండా నిర్మిస్తున్నారు. ఇప్పుడు హీరో ఇంట్ర‌డ‌క్ష‌న్ సాంగ్ షూటింగ్ హైద‌రాబాద్ ప‌రిస‌ర ప్రాంతాల్లో జ‌రుగుతుంది. సినిమా చిత్రీక‌ర‌ణ‌తో పాటు  స‌మాంత‌రంగా సినిమా నిర్మాణాంత‌ర కార్య‌క్ర‌మాలు శ‌ర‌వేగంగా జ‌రుగుతున్నాయి.

మెగాప‌వ‌ర్ స్టార్ రామ్‌చ‌ర‌ణ్ ఈ చిత్రంలో ప‌వ‌ర్ ఫుల్ పోలీస్ ఆఫీస‌ర్ పాత్ర‌లో క‌న‌పించ‌నున్నారు. సినిమా ఫ‌స్ట్ లుక్ నుండి ఆడియెన్స్‌లో క్రేజ్ నెల‌కొంది. ఈ సినిమాకు హిప్ హాప్ ఆది సంగీతం అందిస్తున్నారు. ఈ సినిమా పాట‌ల‌ను ఆదిత్య మ్యూజిక్ ద్వారా న‌వంబ‌ర్ 9న నేరుగా మార్కెట్లోకి విడుద‌ల చేస్తున్నారు. అలాగే సినిమా విడుద‌ల‌కు ముందు అభిమానులు, ప్రేక్ష‌కుల న‌డుమ గ్రాండ్ ప్రీ రిలీజ్ ఫంక్ష‌న్‌ను నిర్వ‌హించ‌డానికి ప్లాన్ చేస్తున్నారు. అన్ని కార్యక్రమాలు పూర్తి చేసుకుని డిసెంబర్ మొదటి వారం లో సినిమా విడుదల అవుతుంది.అన్ని కార్యక్రమాలు పూర్తి చేసుకుని డిసెంబర్ మొదటి వారం లో సినిమా విడుదల అవుతుంది.

రాంచరణ్, రకుల్ ప్రీత్ సింగ్, అరవింద్ స్వామి, నాజర్, పోసాని కృష్ణ మురళి తదితరులు న‌టించిన ఈ చిత్రానికి సినిమాటోగ్రాఫ‌ర్‌- పి.య‌స్‌.వినోద్‌, మ్యూజిక్ – హిప్ హాప్ ఆది,  ప్రొడక్షన్ డిజైనర్ – రాజీవన్, ఆర్ట్ – నాగేంద్ర, ఎడిటర్ – నవీన్ నూలి, ఎగ్జిక్యూటివ్ ప్రొడ్యూసర్ – వి.వై. ప్రవీణ్ కుమార్, ప్రొడ్యూసర్స్ – అల్లు అరవింద్, ఎన్‌.వి.ప్ర‌సాద్‌, దర్శకుడు – సురేందర్ రెడ్డి.

SHARE

  1. lPCNqIyAixA

    May 20, 2017 at 1:19 pm

    I have not been a young adult for some 50 years. I enjoyed Winealhtdcrs so much. I finished it in one reading and now a question? Will there be more? These characters were very interesting. They can’t be over, right? Keep up the good work. So refreshing and enjoyable.

  2. fAy9aNqctKrc

    August 29, 2017 at 6:00 am

    Thank you for your efforts, but I personally have not noticed any noticeable change in the amount of spam emails I've been getting ? When I used Hotmail they provided a service where I could enter the spam email's address & it greatly helped . Could this service be implemented with Gmail ? A confirmation would be appreciated .Respectfully—Jerald jagcgb@gmail.com

  3. ovOTdlPohdr

    August 29, 2017 at 8:57 am

    DeZoSSeuR dit :merci pour se chapitre, sa promet pour la suite, du coté du daimoto embou, sa va être pas mal, tout le monde est au combat, sa peut finir en vrai massacre pour fairy tail, je me demande qui est le chef d’équipe, erza ou laxus??natsu mira et wendy qui vont rencontré la princesse, sa va être intéressant vivement la semaine prochaine…;)

  4. GPQpb7tU

    August 29, 2017 at 2:23 pm

    Good – I should definitely pronounce, impressed with your site. I had no trouble navigating through all tabs and related information ended up being truly easy to do to access. I recently found what I hoped for before you know it at all. Reasonably unusual. Is likely to appreciate it for those who add forums or anything, website theme . a tones way for your client to communicate. Excellent task..

  5. usiklhBDA

    August 30, 2017 at 6:13 am

    Ced dit :Hello !D abord bravo pour votre travail super intéressentj’ai reçu mon IP-X800v3 ce matin et chargé votre appli Erreur interne Wd Java sur Galaxy S2 et Galaxy tab 2Est-ce que j’ai zappé qqch ???contrôle Ok depuis interface réseau

  6. pFFRwbGFoY

    August 31, 2017 at 2:44 am

    this last year when Central Bankers from around the world don’t have the need to hold dollars(they will love to stick it to us)they will flood the market with them and they will all come home to roost. That my friend is Hyper Inflation and 2 Million dollar POS and 25K in the refrigirator. We will print the $10,000 dollar bill and after a decade or so US will peg it’s currency to the Rubble or the Juan. the Irony will be that Communism beat us with Capitalism and they will have won the Cold War.I sooo hope I’m wrong.

  7. ubTXyRnbe9B

    August 31, 2017 at 3:22 am

    This is the best site for anyone who desires to find out about this topic. You notice so much its almost onerous to argue with you (not that I truly would want…HaHa). You undoubtedly put a brand new spin on a topic thats been wrote about for years. Nice stuff, simply nice!

  8. QySCP28sqJ1m

    August 31, 2017 at 11:17 am

    My brother suggested I may like this blog. He was entirely right. This put up truly made my day. You can not imagine simply how so much time I had spent for this info! Thank you!

  9. ju3bXljfqr

    September 1, 2017 at 12:47 pm

    designer who lives in Sydney and Delhi. Her label is Tradition Textiles. See also her work in Jugalbandi. Tags: collaboration, consumer, design, embroidery, market, product development,

  10. r8DtLjya

    September 2, 2017 at 9:34 am

    Wow you order from Amazon in BULK! Doesn’t it make you feel great when you open the box and see all that media potental?Also, like Mandi, those are all books I read in school. Doesn’t stop Farenheit form being one of my favourite books. I read it probably at least once a year since I read it first in 2003!

  11. WQxD4S5R

    September 2, 2017 at 10:13 am

    i’m more worried about byron scott taking over than phil leaving.he has the worst qualities of a players’ coach(tries to curry favor with stars) and an authoritarian coach(eventually grates on team and is tuned out).

  12. irAjpgYdibd

    September 3, 2017 at 10:48 pm

    WOOOW!It’s an honour to have Victoria and Prince Daniel with somali community. She is wonderful lady. I am sure she would like to see somali culture. Welcome!U codee: 2  0

  13. EUMQZ9davO

    September 5, 2017 at 10:12 pm

    I found your blog web site on google and verify a couple of of your early posts. Proceed to maintain up the superb operate. I just further up your RSS feed to my MSN News Reader. Seeking forward to studying more from you later on!…

  14. JrfhQ52Zu6aW

    September 6, 2017 at 1:24 pm

    Very good video! Cindy, a fine fellow, really trying on workout, keep it up! No retreat, and all turn out. Raul has proved, that it is possible even the most amazing transformation, important to want this. Will and determination to make, the determination to change.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.